Reklama

IDMZ připravila novou kampaň pro Czech computer

Komunikační agentura IDMZ připravila novou kampaň s názvem „Největší odborníci na dárky jsme my“ pro svého významného klienta, dynamicky se rozvíjející firmu Czech computer (www.czc.cz), která se orientuje především na prodej výpočetní techniky ale i spotřební elektroniky.

Kampaň, kterou kreativní oddělení agentury IDMZ ve spolupráci s klientem vytvořilo, zahrnuje tři televizní reklamní spoty, dva rádiové spoty a dále tři video spoty určené primárně pro home page klienta a dále využité jako sponsoringy na Stream a www.nova.cz. Součástí kampaně jsou i megaboardy, webové bannery a tisková inzerce.

Motivem kampaně, která byla spuštěna v polovině listopadu a poběží až do Vánoc, je symbolická likvidace „Santic“ a převzetí zodpovědnosti za Vánoce společností Czech computer. „Kampaň je založená na tom, že jsou na webu prodavači, kteří tam pracují, zkoušejí a doporučují nejlepší dárky,“ říká Hana Kubešová, Account Director v agentuře IDMZ, a dodává: „Pointou reklamních spotů je žertovné zničení symbolu Vánoc, v tomto případě Santice, s tím, že zodpovědnost za Vánoce neseme my, teď je to na nás.“ Pro Czech computer připravuje IDMZ také kampaň na rok 2010.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!