Podzimní vlna akvizičních a retenčních kampaní Poštovní spořitelny v režii agentury Ju-Turn Advertising využívá vedle osvědčených postupů také nové kreativní přístupy. Veškeré výstupy kampaně pro produkty Postkonto, Postžiro, Červené konto a spotřebitelské úvěry Ju-Turn upravuje jak s ohledem na aktuální produktovou nabídku, tak také na cílovou skupinu. Připravené kampaně na běžné či spořící účty nebo úvěrové produkty tradičně oslovují stálé i potencionální klienty, a to včetně živnostníků a podnikatelů.
V porovnání s původními kampaněmi Ju-Turn některé nové výstupy zjednodušil, u jiných kreativní tým připravil zcela novou myšlenku, případně up-datoval původní ztvárnění s ohledem na aktuální benefity a produktovou nabídku. Aktuální kampaně navíc pečlivě zohledňují cílové skupiny a využívají proto efektivní mix různých mediálních kanálů – TV, printů, rádia, web bannerů, flash PPC, plakátů nebo video smyček.
-red-