Průmysl

Canon si polepšil o tři místa v hodnocení časopisu Business Week

Canon se posunul z 36. místa na 33. pozici v žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek prestižního časopisu Business Week.

Studie zahrnuje 100 nejhodnotnějších značek, které prokazují celosvětově mimořádné hospodářské výsledky. Pro účast v žebříčku musí společnosti splnit následující podmínky: 1) alespoň třetinu svých příjmů musí generovat mimo zemi původu, 2) musí být všeobecně známé i mimo okruh svých typických zákazníků, 3) musí být veřejně k dispozici marketingové a finanční údaje.

Canon se v letech 2007 a 2008 držel na 36. pozici. Tento rok se do žebříčku promítlo i uvedení nových videokamer a fotoaparátů včetně Canon EOS 7D, nové digitální SLR zrcadlovky řady EOS.

Radka Palánová, CBS&Corp Marketing Communication Manager, říká: „I přes propad světové ekonomiky se společnosti Canon daří stabilně investovat do inovací a uvádět na trh velké množství výborných produktů. Velmi nás potěšilo, že se Canon posunul o tři místa vzhůru v prestižním žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek. To hovoří o naší síle navzdory současným ekonomickým změnám.“

Společnosti se v žebříčku umisťují podle hodnoty značky. Při hodnocení se vychází z údaje, jaké procento z celkových příjmů společnosti lze připsat k dobru právě značce, a pak určením rizika plynoucího z očekávaného zisku založeného na vedoucí pozici na trhu, stabilitě a celosvětovém dosahu.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!