Reklama

METRO Global Photo Challenge 2009

Deník METRO vyhlásil 3. ročník mezinárodní fotografické soutěže METRO Global Photo Challenge. Soutěž byla poprvé realizována ve Švédsku v roce 2005 a postupně se rozšířila do dalších zemí světa, v nichž vychází deník METRO.

„V letošním ročníku soutěže očekáváme další nárůst, a to především díky rozšíření kategorií z jedné na tři. Tématy pro tento rok jsou Místa, Lidé a Klimatické změny,“ uvedl Aleš Pýcha, ředitel marketingu společnosti METRO Česká republika a. s.

České kolo soutěže je realizováno za podpory společnosti CANON, generálního sponzora soutěže. Hlavním mediálním partnerem je i nadále fotografický časopis FotoVideo, jehož šéfredaktor pan Rudolf Stáhlich je předsedou národní poroty.

„Soutěž se celosvětově těší velkému zájmu, o čemž svědčí vzrůstající počet přihlášených fotografií. Celkově bylo v minulém ročníku soutěže přihlášeno 55 000 snímků. Vítězem mezinárodního kola se stal Joel Chablerois z Kanady s fotografi í Midnight tram to Humber. V České republice soutěžilo téměř 4 000 prací. Českým vítězem se stal Zdeněk Dvořák se snímkem Výstup na Mount Tires,“ doplnil Aleš Pýcha.

Fotografie je možné přihlásit prostřednictvím webové stránky www.metrophotochallenge.com od 28. září do 20. října 2009. Kampaň na podporu soutěže poběží kromě deníku METRO i na rozhlasových stanicích Impuls, City, Expres a Bonton.

V každé z 20 zemí vybere odborná porota 10 postupujících fotografií v jednotlivých kategoriích, z nichž pak veřejnost prostřednictvím on-line hlasování nominuje 1 vítěznou práci za každou kategorii postupující do mezinárodního kola. Mezinárodní porota následně vybere z nominovaných na dané téma vždy jeden vítězný snímek. Vítězné fotografie budou publikovány v deníku METRO a na mezinárodní webové galerii.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!