Největší síť obchodů pro chovatele v Česku, Pet Center, vybral v rámci tendru agenturu Proximity Prague, která se tak postará o kompletní změnu vizuální identity řetězce, od loga přes claim až po design obchodů, inzerce a veškerých tiskovin, navigaci, category management nebo online prezentaci.
Prezentace obchodů Pet Center tak dostane nadčasový a elegantní vizuální styl. Logo nově doplní také claim „Rozumíme řeči zvířat“, jenž vznikl rovněž v agentuře Proximity Prague. „Zdůrazňujeme tak jedinečnost řetězce Pet Center spočívající nejen v největším výběru, ale i ve schopnosti poradit chovatelům s nejlepším výběrem pro jejich mazlíčka,“ říká Martin Vlček, ředitel společnosti Gimborn Česká republika, která řetězec Pet Center provozuje.
Písmo loga bylo vytvořeno na zakázku přímo v agentuře Proximity Prague a prostřednictvím symbolických představitelů zvířat odkazuje na šíři sortimentu řetězce Pet Center. Postupnou proměnou by mělo projít všech 70 prodejen v České republice i 14 prodejen na Slovensku.
Zákazníci se dočkají také zcela přepracovaných tiskovin, kterým budou dominovat atraktivní fotografie zvířat. Celá komunikace by tak měla získat emocionálnější ráz. Přehlednost v obchodech zvýší zcela nově navržená barevná navigace, zcela přepracována bude i online prezentace společnosti.
-red-