Společnost Mmd, jeden z největších poskytovatelů komplexních služeb v oblasti Public Relations, Public Affairs a mediálního poradenství v regionu střední, východní a jihovýchodní Evropy a Euroasie oznámila, že se stane součástí fúzí tří významných subjektů. Tato jedinečná fúze povede k vytvoření nového leadera na světovém trhu s PR službami.
Všechny tři společnosti, které se fúze účastní, jsou stoprocentně vlastněné dceřiné firmy společnosti Huntsworth Plc, která je zapsaná na britské burze. Fúze se týká těchto tří firem:
• Mmd – největší poskytovatel služeb v oblasti PR a PA v regionu střední a východní Evropy (včetně Ruska a Společenství nezávislých států). Společnost má 20 poboček v 19 zemích regionu
• Grayling – poradenská společnost poskytující PR služby, se silnou působností v Londýně a Bruselu a významným potenciálem v oblasti vztahů s investory v Severní Americe, Tichomoří, Číně a jejím blízkém zahraničí
• Trimedia International – západoevropská síť PR agentur působící v 11 evropských zemích včetně Velké Británie, kde patří k jedněm z největších nezávislých PR agentur, Německa, Rakouska a Švýcarska, na jejichž trzích působí již 25 let.
Nově vytvořená společnost bude třetí největší nezávislou PR společností (tj. společností nevlastněnou reklamní agenturou) na světě. Nově vytvořený subjekt vykáže společné roční příjmy ve výši 80 milionů eur a bude zaměstnávat 830 lidí. Společnost bude mít 44 poboček po celém světě a její příjmy se na celkových příjmech koncernu Huntsworth Plc budou podílet 44 procenty.
Nová globálně působící společnost poskytující komplexní PR služby bude působit pod značkou Grayling, jež je nyní zavedená již na třech kontinentech. Přejmenování Mmd na Grayling se uskuteční v lednu 2010, do té doby bude společnost působit pod současným názvem Mmd. Generálním ředitelem nově vytvořené globální skupiny se stane Michael Murphy, v současnosti ředitel společnosti Trimedia.
-red-