Ve výběrovém řízení, které ČSOB vyhlásila na mediální agenturu, jsou již známé agentury, které postoupily do užšího kola. Z uzavřeného výběrového řízení byly na osobní prezentace vybrány agentury Médea, Mindshare, OMD Czech, Starcom MediaVest Group a stávající agentura Universal McCann. Do dalšího kola nepostoupila ZenithOptimedia Prague a Initiative Media Prague, která z výběrového řízení sama odstoupila. Vítěz by měl být znám do konce listopadu 2009.
Předmětem tendru je určení dodavatele, který bude zajišťovat pro společnosti ze Skupiny ČSOB realizaci veškerého servisu souvisejícího s plánováním a nákupem reklamního času a prostoru v médiích. V roce 2008 dosáhl roční objem nakoupeného reklamního času a prostoru v médiích částku v monitorovaných cenách takměř 700 milionů Kč. Do skupiny ČSOB patří mimo jiné i Poštovní spořitelna, Hypoteční banka a ČMSS.
-red-