Svěží osmistránkový firemní časopis s názvem Azub News představila uherskobrodská firma Azub Bike všem českým fanouškům alternativní cyklistiky. Jako jeden z nástrojů originálního komunikačního mixu jej pro ni připravila brněnská agentura AETNA, která zajišťuje veškeré PR aktivity společnosti již od jara 2009.
První číslo, zaměřené především na skládací kola jako nový fenomén na českých ulicích, vyšlo na přelomu července a srpna. Svým obsahem plně odpovídá komunikačním potřebám Azubu: časopis je nabitý informacemi o produktových novinkách, které využijí zejména dealeři a prodejci firmy, ale také články a reportážemi pro koncové zákazníky.
PR Director agentury AETNA Marek Hadra si myslí, že firemní časopisy mají stále své místo v komunikaci jakékoliv společnosti. „Ve srovnání s klasickými nástroji media relations totiž mnohem více rozvíjejí vztahy s prodejci, resellery a pravidelnými zákazníky firem. Firemní časopisy mohou být dobře cílené a podporovat rozvoj komunit kolem konkrétních produktů – jako jsou například skládací kola Dahon, které Azub do České republiky distribuuje.“ A pokračuje: „Dobrá komunikace by totiž měla oslovovat komunity. V případě Azubu proto využíváme i sociální sítě jako facebook.com nebo vlastní blog na adrese www.skladacikola.wordpress.com,“ dodává Hadra.
Společnost Azub Bike už od roku 2001 přináší zákazníkům v České republice a na Slovensku kola a další cyklistický sortiment, který není na našem cyklistickém trhu zaběhlý. Je oficiálním distributorem skládacích kol Dahon, kterých se ve světě prodalo už přes 2 miliony a které jsou technologickou špičkou ve svém oboru.
– red –