Společnost 2N TELEKOMUNIKACE si ve tříkolovém výběrovém řízení na dodavatele webové prezentace vybrala agenturu SiteOne. Závěrečné kolo proběhlo začátkem července a zúčastnily se ho dvě agentury z celkového počtu dvanácti oslovených agentur.
„Pro společnost 2N je web klíčovým komunikačním nástrojem v komunikaci jak se zahraničními i tuzemskými zákazníky. Všechny změny tak mají za úkol podpořit myšlenku 2N webu jako základního prodejního nástroje, který bude generovat měřitelný zisk,“ říká Rudolf Šrůtek, Marketing Online & CRM Manager společnosti 2N TELEKOMUNIKACE. „Při výběru dodavatele webové prezentace rozhodovalo několik kritérií, mezi která patřil důraz na interaktivní nástroje, znalost napojení na interní systémy, především CRM, a v neposlední řadě dlouhodobé prověřené zkušenosti dodavatele,“ dodává Šrůtek.
Spuštění ostré verze nové webové stránky se plánuje na začátek listopadu. Cílem je zjednodušit a zpřehlednit strukturu webu a tím přispět k účinnějšímu představení produktů z portfolia 2N. Od nové webové stránky si 2N také slibuje zefektivnění komunikace s návštěvníky, a to i pomocí interaktivních nástrojů, vytvoření uživatelsky přívětivější a srozumitelnější platformy pro komunikaci se zákazníky a zajištění obsahové a grafické konzistentnosti napříč jednotlivými jazykovými mutacemi.
-red-