Reklama

Za 3 týdny více než 1,4 milionů návštěvníků webových stránek

Pro život bez tabáku“ byla spuštěna 31. 5. 2009; webové stránky kampaně již navštívilo více než 1,4 milionu Evropanů, shromáždilo se na nich více než 400 nápadů a přibližně 150 evropských občanů se podělilo své vlastní nápady, jak přestat s kouřením, které byly živě natočeny v putovních stanech HELP.

Společným mottem všech materiálů kampaně – televizních reklam, internetových bannerů, nových webových stránek a aktivit v terénu – jsou nápady, jak přestat s kouřením, jak nezačínat kouřit nebo jak řešit pasivní kouření. Televizní reklamy i internetové bannery upoutají pozornost diváka absurdními nápady, současně však sdělují, že skutečné nápady a rady lze najít na webových stránkách HELP, kde se lidé mohou podělit o vlastní nápady.

Od svého spuštění 31. května stránky kampaně navštívilo více než 1,4 milionu osob, celkový počet návštěv činí více než 52 milionů. Na webových stránkách se shromáždilo přibližně 400 nápadů.

V čele žebříčku návštěvnosti je Polsko s více než 9 miliony návštěv, po něm následuje Itálie (7,7 milionu návštěv), Německo (7,5 milionu návštěv), Francie (3,4 milionu návštěv), Rumunsko (3,2 milionu návštěv), Řecko (2,7 milionu návštěv), Česká republika (2,3 milionu návštěv) atd.

Kampaň „HELP – Pro život bez tabáku“ dokazuje, že kombinace televizních reklam, internetových bannerů a akcí v terénu dokáže zapojit veřejnost do jednoho z nejvážnějších zdravotních problémů dneška, problému, kterému se lze vyhnout.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!