Poštovní spořitelna vyhlásila výběrové řízení na agenturu, která bude realizovat marketingovou komunikaci. Účast v uzavřeném výběrovém řízení potvrdily agentury McCANN ERICKSON, JU TURN, JWT PRAHA, LEAGAS DELANEY PRAGUE, OGILVY & MATHER, KASPEN.
„Vítěz výběrového řízení bude zastřešovat komplexní nadlinkovou komunikaci Poštovní spořitelny. Především jde o výkonnou realizaci strategií v oblasti produktové marketingové komunikace,“ doplňuje Petr Vondráček, manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny. Spolupráce s novou agenturou by měla začít v září 2009.
Poštovní spořitelna zároveň spustila také poptávkové řízení na dodavatele strategického budování značky. Uzavřeného tendru se účastní agentury RUST, KONEKTOR, JU TURN, COCOON, ROLAND BERGER. Vítěz bude znám do konce srpna 2009.
-red-