Marketing

INTERSPAR představil nový koncept prodejen

Zcela nový koncept vnitřního uspořádání hypermarketu INTERSPAR byl veřejnosti poprvé představen ve středu 3. června 2009 v Mladé Boleslavi. Prostřednictvím tohoto nového formátu prodejních prostor reaguje SPAR ČOS na potřeby svých zákazníků. Revoluční inovace vnitřních prostor spočívá především v přeorganizování jednotlivých sekcí tak, aby byly pro zákazníka přehlednější a umožnily mu snadné a pohodlné nakupování v příjemném prostředí.

„Pro každého zákazníka je při nákupu důležitá nejen široká nabídka zboží a čas, který nákupu věnuje, ale také charakter a atmosféra nákupního prostředí. Všechny tyto požadavky splňuje nový formát prodejen společnosti SPAR ČOS, který osloví každého návštěvníka především příjemnou atmosférou a přehledným systémem uspořádáním. Díky němu se zde zákazníci mohou lehce orientovat a nestráví v prodejně delší dobu než je nezbytně nutné,“ říká Christian Koller, jednatel SPAR ČOS.

Zaručeně příjemná atmosféra
Prostředí prodejny je velmi emocionálně koncipováno a díky expresivním motivům, příjemným barvám v teplém žlutém odstínu a motivům stínových postav na zdech se zde bude zákazník při nakupování cítit velmi příjemně.

Uspořádání jednotlivých sekcí
V rámci nového stylu uspořádání prodejní plochy byly použity osvědčené prvky, jako jsou vizuální označení míst s akčními a speciálními cenami, jakož i příslušné tematické zóny. Od vchodu bude zákazník veden přes emocionálně laděnou oblast nepotravinářského zboží zahrnující zejména kosmetiku, textil, hračky, hygienické potřeby a produkty pro domácnost. Obzvlášť velká pozornost byla věnována oddělení kosmetiky, jež bylo radikálně zmodernizováno a rozšířeno, a tak nyní nabízí zákazníkům ještě širší sortiment produktů. Protože zákazník ještě nemá v košíku žádné chlazené potraviny, může si dovolit pozdržet se v tomto oddělení dle jeho libosti.

Při přemístění směrem vlevo se kupující ocitá v sekci potravin, kde budou prostřednictvím gondolových hlav zdůrazněny cenově výhodné produkty a nabídky. Směr nákupu zákazníka dále navede do oblasti čerstvých produktů, jež nejsou jako obvykle umístěny na začátku prodejny. Oddělení čerstvých produktů se zákazníkovi otevírá jako tržiště, čehož je docíleno pomocí obslužného ostrůvku v samém středu této sekce.
Po průchodu oddělením čerstvých produktů a ovoce a zeleniny je zákazník nasměrován do oblasti mražených výrobků a po té, díky snadné navigaci, k pokladní zóně. Pro rychlejší odbavení menších nákupů, jsou zde instalovány expresní pokladny.
V dobré náladě a plně uspokojen opustí zákazník prodejnu přes zónu s novým convenience konceptem SPAR TO GO. Zde najde vše z oblasti produktů „to go“, což jsou produkty určené pro okamžitou spotřebu a rychlé občerstvení.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!