Britská kosmetická firma LUSH patří bezesporu k nejzajímavějším na trhu a stále si nachází čím dál více věrných zákazníků. Tím hlavním důvodem je zcela jistě pestrá nabídka ručně vyráběných produktů péče o tělo a obličej, které zákazníky hned při prvním přivonění atakují nezvyklými a originálními vůněmi a barvami. Produkty do koupele a sprchy, jako jsou tzv. balistiky (rozpustné šumivé voňavé koule) a krájená mýdla, jsou většině zákazníků známé. Nabídka je ale mnohem lákavější. V sortimentu Lush nechybějí šampony a kondicionéry, tělová mléka a pudry, masážní oleje, pleťové krémy a masky, parfémy, deodoranty anebo přípravky pro vlasový styling. Zásadou značky Lush je zaprvé čerstvost, zadruhé co největší množství přírodních ingrediencí a zatřetí ekologie a ochrana přírody.
Můžete se tedy spolehnout, že například v jahodovém sprchovém gelu je hlavní ingrediencí nálev ze skutečných jahod, v ovocném šamponu nechybí čerstvá šťáva z ananasu a kiwi a přípravky pro čištění pleti obsahují například mleté mandle, květy levandule nebo mořské řasy. Absolutní silice, extrakty a nálevy z rostlin a plodů a rostlinné oleje a másla jsou převažující složkou všech produktů, které obsahují minimum konzervantů a některé produkty jsou čistě přírodní. Právě voňavé ovoce jako banány, jahody, citrusové plody, kiwi či ananas, tradiční léčivé byliny (heřmánek, levandule, rozmarýn), zvláčňující oleje (kokosový, mandlový, olivový), kakaové máslo, ovesné mléko, med a další báječné složky dodávají produktům takřka neodolatelnou vůni a na dotek velmi příjemnou konzistenci, která nezapře svůj přírodní původ. A navíc, produkty nejen voní a oblažují smysly, ale při správném výběru a používání dokáží i pomoci utrápené pokožce a vlasům.
Většina produktů je v tuhém stavu (specialitou jsou tuhé šampony, tzv. šampuky) a to nejen z důvodu, že do tuhých výrobků se nemusí přidávat konzervanty. Dalším účelem je i to, aby se ušetřilo na obalech. Pokud jsou potřeba (viz tekuté sprchové gely a šampony), jedná se o kelímky ze 100% recyklovaného a recyklovatelného plastu. Lush se navíc pevně drží svých zásad a firemní kultury, která nejenže předchází testování svých produktů a ingrediencí na zvířatech, ale zároveň odmítá spolupracovat s jakýmkoli distributorem ingrediencí, jenž testuje kteroukoli složku na zvířatech, a to pro jakýkoli účel. Tato firemní kultura Lush je v oboru kosmetického průmyslu unikátní a zároveň je průkopnickou novou formou, jak s testováním na zvířatech nadobro skončit.
-red-