Týdeník EURO představuje novou rubriku a pomocí reklamní kampaně se snaží získat další čtenáře. Nyní je týdeník EURO bohatší o pravidelný seriál zaměřený na byznys příběhy světových módních tvůrců. Atraktivní kombinace módy a obchodu má rozšířit redakční obsah titulu, přiblížit čtenářům ekonomické pozadí módního průmyslu a poskytnout jim vhled do života králů módy a jejich cesty na vrchol.
“Náš časopis je úspěšný, ale řada lidí ho vnímá jako příliš odborný titul. Spousta potenciálních čtenářů má pocit, že v něm najdou jen články o financích, politice a Evropské unii. Nová komunikace značky má zdůraznit, že EURO je čtivý společenský časopis nejen o ekonomice,” říká šéfredaktor týdeníku István Lékó.
Zároveň s novou rubrikou startuje reklamní kampaň založená na sloganu „O tom, co není vidět, je dobré vědět“. Inzerce se objeví v televizi, rozhlasu, tisku a na internetu. Kampaň pro vydavatelství EURONEWS připravila agentura Euro RSCG.
-red-