Server Turistika.cz se stal dalším členem sítě Outdoornet zastupující internetová média zaměřená na sport a rekreaci v přírodě. Síť Outdoornet nyní inzerentům nabízí 550 tisíc zobrazení reklamních bannerů za týden, což je největší garantovaný reklamní zásah v oboru. Cestování iDNES zaručuje 400 tisíc impresí, rubrika cestování na Novinky.cz 150 tisíc impresí a Cestovani Centrum.cz 45 tisíc impresí za týden. Čtenost sítě Outdoornet zároveň se vstupem portálu Turistika.cz stoupla na 420 tisíc reálných uživatelů měsíčně.
Spojení se serverem Turistika.cz následuje krátce po vstupu dalšího turistického portálu Treking.cz a po podzimním připojení titulů HoryInfo.cz a OutdoorForum.cz. „Systematicky konsolidujeme tituly v našem oboru a snažíme se inzerentům zajistit co největší zásah čtenářů a jednoduché plánování a správu reklamních kampaní,“ uvedl obchodní ředitel sítě Outdoornet Ondřej Turek. „Jsme nyní lídrem trhu a díky tomu můžeme poskytovat řešení i pro velké reklamní hráče. Specializovaným středním a drobným inzerentům zase vycházíme vstříc oborovými balíčky jako jsou cyklistický Bike, turistický Trek, vodácký Boat a horolezecký Climb.“
-red-