Reklama

Carte Noire v parfumeriích Douglas

Parfumerie Douglas a společnost Kraft Foods připravily na jarní měsíce sampling prémiové francouzské kávy Carte Noire. Od 9. března do 9. května 2009 budou zákazníkům nabízeny v síti luxusních parfumerií Douglas dvougramové vzorky rozpustné kávy Carte Noire Expresso. Na akci budou upozorňovat POS na pokladně.

Filozofií firmy Douglas je, aby nákup byl prožitkem pro smysly a vnášel do všedního dne kapku luxusu. Proto se v parfumeriích Douglas snaží zákazníkům nabídnout vždy něco navíc. K luxusním kosmetickým výrobkům v příštích dnech přidá Douglas jako benefit pro své zákazníky překvapení v podobě vzorku prémiové francouzské kávy Carte Noire.

„Spojení kávy Carte Noire se sítí luxusních parfumerií není náhodné. Všude ve světě je Carte Noire synonymem francouzkého stylu a je prezentována v podobném duchu jako značková kosmetika nebo móda. Říkáme, že kam vstoupí Carte Noire, nic není jako dřív,“ vysvětluje Jitka Plchová, Corporate Affairs Manager Kraft Foods CZ/SK. „Tomu odpovídá také koncepce televizní reklamy založená na neodolatelné přitažlivosti, podobně jako grafické návrhy vizuálů, umístění billboardů na prestižních místech, nebo výběr titulů, kde inzerujeme. Vše v duchu claimu Carte Noire – káva ve znamení touhy,“ dodává Jitka Plchová. Spolupráce se sítí parfumerií Douglas je tak dalším krokem v profilaci Carte Noire jako značky výjimečné kávy, ke které originální image neodmyslitelně patří.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!