Česká společnost ANECT, která poskytuje služby z oblasti informačních a komunikačních technologií, mění po 15 letech své logo. Čtverec s bílou hlavou uvnitř nahradil název firmy v oranžové barvě a inovovaném designu. Změna loga, které připravil Aleš Najbrt ze Studia Najbrt, vychází z doporučení reklamních odborníků a souvisí s novou strategií společnosti.
„Analýza ze strany odborníků na reklamu ukázala, že 80 procent našeho loga tvořila plocha, která nebyla z reklamního pohledu téměř vůbec využitelná, naopak lidi mátla. Nutila je vymýšlet si vazby mezi naší firmou a grafickým tvarem v podobě hlavy, který byl často mylně interpretován jako nakřápnutá skořápka a podobně. Samotnému názvu firmy bylo ve starém logu věnováno pouhých 20 procent,“ řekl Miroslav Řihák, předseda představenstva společnosti ANECT.
Společnost vybírala nový firemní design ze sedmi návrhů od pěti grafiků. Vyhrálo logo navržené Alešem Najbrtem ze Studia Najbrt, které vsadilo na jednoduché linie, nadčasovost, originalitu, střídmost a umírněnost. Tyto vlastnosti mají vyjadřovat moderního ducha firmy. Rebranding firemních prostor proběhl během jediného víkendu.
„Když přišli v pondělí zaměstnanci všech čtyř našich poboček do práce, přivítaly je nově vymalované kancelářské prostory, bannery s novým logem a veškeré tiskoviny vyvedené v novém designu. Celkový rebranding však bude probíhat postupně až do konce dubna, kdy by mělo dojít k úpravě aut. Podpořen bude velkou březnovou akcí pro partnery a zákazníky,“ řekl Jaroslav Hloušek, generální ředitel společnosti ANECT.
Změna loga souvisí s novou firemní strategií, v jejímž rámci chce ANECT podpořit vztahy se stávajícími zákazníky a oslovit některé nové segmenty trhu. V rámci strategických změn nastoupil do společnosti na začátku roku i nový generální ředitel Jaroslav Hloušek, který na pozici nahradil Miroslava Řiháka. Ten společnost ANECT spoluzaložil a nadále v ní zastává funkci předsedy představenstva.
-red-