Deník METRO spustil v březnu kampaň pod sloganem „Přifouknuto životním stylem“ na nový koncept lifestylového magazínu MEN/WOMEN ONLY, který od letošního roku změnil periodicitu z dvouměsíčníku na měsíčník a je nově distribuován jako suplement deníku METRO každé druhé úterý v měsíci. Koncept a námět kampaně byly připraveny pod vedením kreativního ředitele Edy Kauby a Milana Vlasáka z agentury EURO RSCG.
„Rozhodli jsme se navázat na dřívější úspěšnou spolupráci s agenturou EURO RSCG, která se v minulosti podílela na kampani spojení deníku Metro s Metropolitním expresem. Také díky této kampani jsme zaznamenali meziroční nárůst čtenosti METRA o 40 %. Kampaň se zároveň stala určitým vzorem pro komunikaci obdobných fúzí, ke kterým dochází v rámci skupiny METRO International,“ sdělil Aleš Pýcha, ředitel marketingu společnosti METRO Česká republika a. s.
Kampaň probíhá v rámci outdooru za použití rámečků v metru, CLV, laviček a QS samolepek na tramvajích v Praze, Brně a Ostravě. „Zaměřili jsme se na regiony, které mají majoritní podíl na celkovém distribuovaném nákladu deníku METRO,“ doplnil Aleš Pýcha.
Dále využívá celoplošná rádia (Frekvenci 1, Impuls)a regionální rádia (Expres, City, Blaník, Radio Čas, Radio Haná) za podpory inzerce v lifestylových magazínech vydavatelství Hachette Filipacchi a vysokonákladových titulů z portfolia Bauer Media.
-red-