Komunikační agentura Commservis.com zveřejnila tento týden výsledky ze svého Corporate social responsibility projektu s názvem Zachraňte Ježíška. Oficiální statistiky potvrzují velký zájem veřejnosti, který projekt před loňskými Vánocemi vyvolal. Podle monitorovacího systému se do něj zapojilo více než 66 tisíc lidí ze 73 států světa.
„Komunikaci projektu jsme založili na virálním marketingu, což se nám vyplatilo,“ říká autor projektu Adam Dušek, který v agentuře Commservis.com pracuje na pozici Senior managera. Ze statistik zveřejněných agenturou vyplývá, že internetové stránky navštívilo za méně než měsíc téměř 70 tisíc uživatelů, z nichž se 95% připojilo z České republiky.
„Překvapil nás zájem lidí například z Thajska, Dominikánské republiky nebo Brazílie,“ dodává Dušek. Mezi městy potom zvítězila Praha následovaná převážně krajskými městy. Nejvíce zahraničních návštěv přišlo z Bratislavy, Košic a Londýna.
Myšlenka projektu se zrodila jako reakce na využívání „nečeských“ vánočních symbolů v kampaních, které jsou cílené především na děti. Akci aktivně podpořilo téměř 30 tisíc lidí. Autoři tak svůj projekt prezentují jako společensky odpovědný krok v chování firmy, která se vytvářením mediálních kampaní zabývá.
„Hlavními kritérii pro vytvoření CSR projektu naší společnosti bylo zohlednění naší sféry působení, formovaní pozitivních postojů společnosti a integraci firemní filozofie do vztahu s veřejností,“ vysvětluje Dušek. Agentura Commservis.com chce v projektu ve spolupráci se studenty pokračovat i tento rok a vnést do něj několik novinek.
-red-