Služby

Žabka nabízí nové služby pro zákazníky

Levnější složenky, dobíjení mobilních telefonů, cash back a terminály Sazky – to jsou nové služby, které nyní svým zákazníkům nabízí maloobchodní síť Žabka. Tyto služby jsou stejně jako široká nabídka sortimentu (včetně čerstvého pečiva, ovoce a zeleniny, drogerie nebo tiskovin) dostupné po celou otevírací dobu, tedy od šesti hodin ráno do jedenácti večer. Cenově se přitom Žabky pohybují pod úrovní konkurence, tedy malých obchodů v centru a večerek.

„Zatímco na poště stojí složenka 22 korun, u nás zákazník zaplatí pouhých 9. Věříme, že naše nové služby ještě zvýší pohodlí našich zákazníků, kteří upřednostňují nákupy v centru nebo v pozdních večerních hodinách,“ říká Zdeněk Linhart, generální ředitel sítě Žabka. Kromě ceny je další výhodou on-line plateb v Žabce jejich univerzálnost. „Přestože očekáváme, že většina plateb bude probíhat na základě složenky, jedná se o klasický převod na účet, takže teoreticky stačí přinést jen číslo účtu, kam je třeba peníze poslat,“ upřesňuje Linhart. Peníze pak okamžitě putují na účet příjemce a celá transakce trvá – dle bankovních standardů – pouhé dva dny.

Další zajímavou finanční službou pro zákazníky je cash back. „Jeho podmínky jsou stanoveny bankou – částku do výše 1500 Kč je možné u pokladny vybrat při nákupu nad 300 Kč,“ popisuje Zdeněk Linhart.

Rovněž dobíjení mobilních telefonů funguje stejně jako dvě výše uvedené služby ve všech obchodech Žabka. Pouze terminály Sazky ve výjimečných případech chybí, a to pokud je již v bezprostřední blízkosti některé z nově otevřených prodejen zavedený stánek s terminálem.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!