V pátek třináctého, tedy v nejkatastrofičtější den celého roku, se rozhodla ČSOB Pojišťovna spustit svůj korporátní blog. Nazvala jej Pátek třináctého (www.patektrinacteho.cz) a maskotem a jedním z autorů tohoto blogu je maskot ČSOB pojišťovny Bobr.
Bobra důvěrně znají diváci televize, představil se poprvé před dvěma lety v minisérii úspěšných televizních spotů, kde překousal lyži skokanovi na lyžích nebo chataři zničil celou chatu. Pravidelní návštěvníci pak znají i web: www.bobriutoci.cz, kde ve svých „kouscích“ pokračuje v animovaných klipech. Název Pátek třináctého symbolizuje, že i když je v životě nejhůř, pojišťovna může velmi pomoci.
Škodolibý Bobr přináší jak čtivě napsané články o problematice pojištění a pojišťovacích produktů, tak krátce glosuje aktuální témata týkající se finanční sféry, a také internetu.
ČSOB pojišťovna chce využít svého maskota a blogu k tomu, aby byla příjemnějším a přirozenějším partnerem uživatelů internetu, kteří nejsou pravidelnými návštěvníky jejích firemních stránek www.csobpoj.cz, ale přesto ocení zajímavé a vtipné zprávy přinášejí zajímavosti ze světa pojištění s přesahy do aktuálních internetových a společenských trendů.
-red-