Reklama

Proximity Prague představuje kodex kvality s CK Fischer

Agentura Proximity Prague přináší novou kampaň představující na českém cestovním trhu unikátní koncept garance kvality a radosti z cestování.

Nový ITQ Kodex (International Travel Quality Kodex) je novinkou Cestovní kanceláře Fischer, díky kterému si může být klient jistý, že prožije takovou dovolenou, jakou si vybral. ITQ Kodex také v případě nesplnění podmínek umožňuje klientovi získat přesně vymezenou kompenzaci až do výše 100 % hodnoty zájezdu.

Cestovní kancelář Fischer považuje ITQ Kodex za závazek poskytovat prvotřídní služby a další důvod, proč si vybrat cestu právě s touto cestovní kanceláří.

-red-

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!