Přední tuzemská mediální a komunikační agentura CZ VISUAL IMPACT se počínaje rokem 2009 rozdělila na dvě samostatné společnosti: VISUAL IMPACT a ENYMEDIA. Důvodem tohoto kroku je především záměr nabídnout specializované služby a řešení odpovídající potřebám různých klientů.
„Instore podpora, digitální média, ale i zcela nové formy komunikace přes takzvaná netradiční média zažívají bouřlivý rozvoj. Naší reakcí je vytvoření zcela nové společnosti ENYMEDIA, která se bude specializovat právě na tuto oblast,“ uvedl ředitel CZ VISUAL IMPACT Michal Augusta. Nová agentura tak výrazně rozšíří pole své působnosti a bude vedle klasických služeb mediální agentury nabízet řadu dalších řešení.
Společnost VISUAL IMPACT se bude i nadále zaměřovat především na segment outdoorové reklamy, v němž nabízí kompletní realizaci kampaní například na billboardech, bigboardech, Triboardech či CLV, a na instore aktivity na tradičních nosičích.
ENYMEDIA se naopak specializuje zejména na nové formy instore komunikace, využití digitálních médií a profesionální produkci reklamních spotů. Již nyní ENYMEDIA disponuje rozsáhlou sítí reklamních obrazovek umístěných v místech s vysokým výskytem nakupujících. Jedná se například o síť Your TV v prodejnách řetězce Globus (celkem 250 LCD obrazovek) či o Pharmacy TV (220 obrazovek ve vybraných lékárnách po celé ČR). Komunikace prostřednictvím téměř tisícovky těchto nosičů přímo v místě prodeje umožňuje mimořádně přesné a efektivní zacílení na definovanou skupinu zákazníků.
Obě společnosti se budou samozřejmě podporovat a spolupracovat, takže mohou klientům zajistit i uskutečnění integrovaných kampaní, které budou zahrnovat nejširší možné spektrum nosičů.
-red-