POS Media Czech Republic, společnost poskytující reklamu v místě prodeje, se v prosinci 2008 zúčastnila výběrového řízení na prostředkovatele in-store reklamy ve velkoobchodním řetězci MAKRO Cash & Carry ČR. Výsledkem tendru bylo úspěšné uzavření spolupráce počínaje lednem roku 2009 v rámci České republiky a Slovenska.
Nyní nabízí firma POS Media Czech Republic klientům v řetězci MAKRO exkluzivně 2 nové produkty: reklamní věž a reklamu na nákupních vozících.
K rozšíření produktového portfolia dodává Country Manager Emil Kováč: „Nabízet reklamní plochy v řetězci, jehož cílovou skupinou jsou výhradně podnikatelé (především z oblasti nezávislého maloobchodu, gastronomie a ostatních firem/institucí poskytujících služby), je pro nás novou výzvou. Zkušenosti máme prozatím pouze s obchodními sítěmi určenými převážně pro B2C, věřím ale, že i v tomto segmentu budeme moci využít dosavadních znalostí v oblasti POS. MAKRO Cash & Carry ČR je již od roku 1997 atraktivním místem pro malo/velkoobchodníky a pro naše klienty tak díky velikosti odběru zboží může představovat velmi zajímavou skupinu nakupujících. In-store reklamu zajišťujeme ve všech třinácti českých velkoobchodních centrech, včetně nové lokality Karlovy Vary, která byla otevřena začátkem prosince 2008.“
-red-