Průzkum ČSOB ukázal, že vysokoškolští studenti při výběru bankovního konta považují za nejdůležitější možnost zřízení a vedení účtu zdarma. Rozhodující jsou pro ně i bezplatné výběry z bankomatu a poskytnutí platební karty ke kontu. Vyplývá to z průzkumu, který ČSOB provedla mezi více než 6 tisíci studentů 26 vysokých škol v 9 českých a moravských univerzitních městech. „Jako další, čtvrtý, nejdůležitější parametr označili studenti možnost používání elektronického bankovnictví a následovaly i příchozí platby zdarma. ČSOB Studentské konto Plus tak splňuje zásadní požadavky vysokoškoláků,“ doplňuje výsledky ankety Martin Eyberger, výkonný manažer řízení segmentu Platební komfort ČSOB.
Jak z průzkumu dále vyplynulo, 95 % studentů z Jihomoravského kraje a 78 % z Jihočeského kraje, si své studentské konto vybírá především podle výše poplatků za jednotlivé bankovní služby. V Královehradeckém, Libereckém a Olomouckém kraji se na tyto parametry ohlíží jen 38 % studentů.
Dalším faktorem, který u studentů hraje při zřizování studentského konta výraznou roli, jsou benefity typu internetového přístupu k účtu nebo slevy na osobní pojištění. Ale i zde se najdou rozdíly mezi jednotlivými kraji. Zatímco 42 % brněnských studentů by si bez podobných výhod konto nezřídilo, 93 % pražských studentů by jejich absence příliš nevadila.
„Průzkum potvrdil, že jsme se při tvorbě Studentského konta Plus vydali správným směrem,“ říká Martin Eyberger a doplňuje: „ČSOB Studentské konto Plus totiž splňuje všechny parametry, které vysokoškoláci považují při výběru toho pro sebe správného účtu za rozhodující“. Zřejmě i proto se podzimní kampaň ČSOB setkala s velkým zájmem. Studenti si během ní zřídili tisíce nových studentských kont.
„Chtěli jsme studentům ukázat, že jsme pro ně kvalitním, férovým a spolehlivým partnerem, který jim pomůže na cestě za úspěchem v jejich profesním životě,“ popisuje přístup ČSOB k podzimní marketingové kampani Martin Eyberger, výkonný manažer řízení segmentu Platební komfort ČSOB. „Studenti ocenili, že se k nim nechováme jako k teenagerům, ale jako k budoucím profesionálům. Velmi živě se zajímali o všechny parametry Studentského konta Plus, čímž prokázali svou ekonomickou zralost.“ Kampaň ČSOB byla zaměřena na vybranou skupinu studentů: budoucí právníky, doktory, IT odborníky a ekonomy.
-red-