Reklama

Alternativní komunikace součástí kampaně na povinné ručení České pojišťovny

Kampaň na pojištění motorových vozidel České pojišťovny, kterou pro tuto společnost připravila agentura Mather Communications, doplnilo několik alternativních médií. Zcela netradiční je venkovní instalace „auta ve zdi“ v blízkosti pražských obchodních center na Černém mostě a v Hostivaři. Neobvyklé řešení agentura zvolila také v případě inzerce v některých časopisech, kdy část vizuálu byla umístěna v redakčním textu.

Netradiční venkovní instalace „auta ve zdi“, která je alternativním médiem kampaně na pojištění motorových vozidel od České pojišťovny, velmi názorně představuje hlavní benefit tohoto pojištění – rychlé řešení pojistných událostí. „Zvolili jsme místa v těsné blízkosti obchodních center, kde prozatím žádná reklamní plocha nebyla a v předvánočním období se zde koncentruje velké množství nakupujících,“ upřesnil Kryštof Rössler, Senior Account manager Mather Communications. „Netradiční řešení na těchto místech přitahuje velkou pozornost,“ doplňuje Kryštof Rössler.

V rámci této kampaně se agentuře Mather Communications podařilo realizovat také neobvyklé zpracování tiskové inzerce. Netradiční formát inzerátů doplňuje část vizuálu, která je umístěna v redakční části. Celá podzimní kampaň pojištění motorových vozidel od České pojišťovny byla postavena především na TV spotech s doplněním tiskovou inzercí a kampaní na internetu.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!