LOGOLOGIC je první společností v Evropě, která v oblasti indoorové reklamy nahrazuje klasické mechanické CitiLighty nejnovější digitální technologií zvanou DigiLight.
Společnost LOGOLOGIC dokončila 1. etapu budování unikátní síť exkluzivních reklamních panelů pod obchodním názvem DigiLight v nejvýznamnějších a nejnavštěvovanějších obchodních centrech v České republice. Kromě výhradní přítomnosti formátu DigiLight v prestižním pražském obchodním centru Palladium jsou DigiLighty nově i v pražských obchodních centrech Palác Flora, Metropole Zličín, Nový Smíchov, Tesco Letňany. V tuto chvíli probíhají jednání s dalšími asi 10 obchodními centry o umístění nových panelů DigiLight v celé České republice. Investice do rozvoje sítě LOGOLOGIC v řádech 10 mil. Kč realizuje nadnárodní investiční skupina BXA Group.
DigiLight je unikátní reklamní nosič, který vyvinul právě LOGOLOGIC. Je tvořen 71 palcovou plazmovou obrazovkou, vertikálně osazenou do stojanu z nerezové oceli s antireflexním krycím sklem. Celý systém je možné dálkově sledovat, konfigurovat, měnit reklamní motivy z počítačového centra, které je umístěno mimo nákupní centrum. Oproti tradičním mechanickým CitiLightům je tedy ovládání celé sítě DigiLightů mnohem rychlejší a jednodušší. Vzhledem k modernímu a přitažlivému designu je pak reklama umístěná na DigiLightech podle průzkumů o více než 30% sledovanější a tedy účinnější než u klasických CitiLightů. LOGOLOGIC provozuje v současné době 60 DigiLightů a přes 300 CitiLightů a dynamických panelů (pohyblivá verze CitiLightu).
„LOGOLOGIC je vůbec první reklamní společností v Evropě, která se rozhodla realizovat indoorovou i outdoorovou reklamu prostřednictvím nejnovějších technologií. Velmi nás těší, že obchodní partneři našeho pilotního projektu v pražském Palladiu projevili zájem o realizaci DigiLightů například i ve Vídni,“ říká generální ředitel BXA Group Karel Bauer.
-red-