Reklama

Microsoft otestoval intextovou reklamu

Inzerovat v novém formátu internetové reklamy, spuštěné na konci června tohoto roku společností Internet BillBoard, vyzkoušel i český Microsoft. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením.

Nový formát reklamy se zobrazuje přímo v textu webové stránky po přejetí kurzoru myši nad zvýrazněným klíčovým slovem a krátkým setrváním na něm. IBB je v České republice zatím jediným poskytovatelem tohoto vysoce efektivního formátu reklamy na internetu.

Inzerci v Intextu otestovala také česká pobočka softwarového gigantu Microsoft. “V předchozím měsíci jsme vyzkoušeli nový reklamní formát – Intextovou reklamu, který nás příjemně překvapil vysokou mírou prokliku, tzv. CTR,“ hodnotí Jiří Grund, Marketing Manager, ze společnosti Microsoft ČR. „S ohledem na výsledky kampaně můžeme říci, že 32% CTR nám pomohlo dosáhnout cíle 30-ti tisíc prokliků, které jsme si dali. Výsledek činil ještě o 10 tisíc prokliků více, překročil naše očekávání a přispěl tak k úspěchu celé kampaně Coolhotmail.cz, která si získala už desetitisíce nových uživatelů. Intextová Reklama je vhodným doplňkem pro imagové kampaně a u kampaně zaměřené na propagaci více než 40 různých cool e-mailových adres, které nabízíme uživatelům naší freemailové služby www.coolhotmail.cz s 5 GB emailovou schránkou, a potvrdilo se nám, že pro podporu úspěchu je nutné využívat netradiční styl komunikace.”

V nabídce IBB jsou k dispozici čtyři formáty Intextové reklamy: Bublina Text pro produktově orientované kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky zobrazené značce. Bublina Flash slouží především pro image, ale i produktově zaměřené kampaně a Bublina Video, vhodná pro image i produkt kampaně.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!