Novou vlastní zdravou značku SPAR Vital uvedl na trh minulý týden společnost SPAR. Tato značka, která se stává průvodcem vyvážené stravy, je dalším krokem v iniciativě společnosti SPAR k řešení stravovacích problémů a požadavků zákazníků. Koncept této produktové řady byl vyvíjen na základě odborných poznatků a všechny produkty byly ve spolupráci s lékaři a výživovými experty lékařsky a dietologicky ověřovány. Nejen díky inovativnímu konceptu obalu je značka SPAR Vital pro zákazníky ideální pomoc v orientaci na cestě k vyvážené stravě.
V rámci vlastní produktové značky SPAR Vital bude v první fázi představeno přes 30 SPAR Vital produktů, které jsou průřezem celým sortimentem suchých a čerstvých potravin – od celozrnného chleba, přes luštěniny, až po ovoce a mraženou zeleninu. Zároveň se plánuje postupné pravidelné rozšiřování nabídky produktů značky SPAR Vital.
Jedinečné nutriční vlastnosti a ověřená receptura
SPAR Vital produkty jsou konvenčně vyrobené potraviny, které odpovídají zdravé vyvážené stravě a modernímu životnímu stylu. Vyznačují se jedinečnými nutričními vlastnostmi a lékařsky ověřenými recepturami. SPAR Vital produkty obsahují důležité výživné látky a zároveň mají méně tuků, cukrů a soli – což jsou látky, které se ve stravě běžně vyskytují ve větším množství.
SPAR Vital vychází z Výživových doporučení pro obyvatelstvo ČR
Rozvíjet dobré, nevyvážené vyrovnat – pod tímto mottem přináší SPAR Vital mnoho chuti a zdravých životních látek do svých regálů. Je známo, že strava Čechů obsahuje příliš málo nenasycených mastných kyselin, málo vlákniny, málo ochranných látek jak minerálních, tak vitaminové povahy a dalších přírodních nutrientů, které by zajistily odpovídající antioxidační aktivitu a další ochranné procesy v organizmu (zejména Zn, Se, Ca, J, Cr, karotenů, vitaminu E, C a ochranných látek obsažených v zelenině, apod.). K tomu se přidává ještě nadbytek živočišných tuků, soli a jednoduchých cukrů. Složení sortimentu u řady SPAR Vital proto zohledňuje tyto poznatky, jelikož vyváženost ve stravě je cestou k dlouhému a kvalitnímu životu.
Luštěniny, ryby a další výrobky
Speciální pozornost věnuje SPAR Vital luštěninám. Ty bývají s oblibou výživovými specialisty označovány jako „maso mezi zeleninou“, neboť obsahují jak cenné bílkoviny a vlákninu, tak i mnoho vitamínů a minerálních látek, které ve stravě většiny lidí zpravidla chybí. Do popředí vystupují také ryby, zelenina. SPAR Vital počítá i s různými způsoby úpravy, jako je například v páře upravená mražená zelenina vhodná pro rychlou a vitamíny chránící přípravu, která mezi produkty SPAR Vital přibude v průběhu měsíce října. Sortiment SPAR Vital se bude stále postupně rozšiřovat a chybět nebudou ani různé speciální nabídky, kdy se například hitem listopadu stane losos. SPAR Vital nenabízí pouze výživově cenné potraviny, ale zohledňuje také každodenní zvyklosti konzumentů a nabízí skvělé tipy a informace, které pomáhají uvést zásady vyvážené stravy do běžného života.
Moderní koncept obalu
Výživové informace na moderním obalu produktů SPAR Vital poskytují zákazníkům rychlý přehled o zdravotních benefitech a živinách. Na přední straně obalu jsou tyto přednosti srozumitelně znázorněny stejně jako uvedené množství důležitých látek (tuky, cukry, sůl, kalorie) na jednu porci.
Pečeť dietologů a odborníků
Po důkladném ověření přísad a receptur je produktům udělena pečeť dietologů, kteří díky svým dlouholetým zkušenostem znají výživové problémy konzumentů. Tento podpis na obalech produktů SPAR Vital garantuje kvalitu produktu. Odborníkem při výběru produktů rozšiřující řadu SPAR Vital bude v Intersparu prezidentka Asociace medicíny proti stárnutí ČR a SR, anti-agingová odbornice prim.MUDr. Monika Golková, která je další tváří obchodního řetězce Interspar.
Marketingová kampaň SPAR Vital
„Kampaň, která se týká nové vlastní značky SPAR Vital, pozvolna naváže na anti-aging kampaň „Projezte se ke kráse!“ s MUDr. Monikou Golkovou v hlavní roli,“ říká Petr Jindra, marketingový ředitel společnosti SPAR Česká obchodní společnost. Tuto kampaň odstartoval obchodní řetězec Interspar v září a vytvořil tak základ pro kampaň SPAR Vital.
Na konec měsíce října plánuje Interspar road show s Evou Aichmaierovou a MUDr. Monikou Golkovou. Road show odstartuje 24. října v Jihlavě a pokračovat bude v dalších městech. Součástí kampaně SPAR Vital bude velká speciální soutěž, ve které bude výhrou nákup v nejlepších pražských buticích v doprovodu top stylisty Petra Tistana, který se postará o dokonalou „vital“ proměnu výherce. Stylista bude vítězi k dispozici celý den a navíc díky partnerství se společností MasterCard Europe získá vítěz od Intersparu kredit 50.000,- Kč.
U příležitosti nové kampaně budou vydány speciální informační brožury a recepty. Kampaň bude prezentována prostřednictvím tiskové inzerce ve vybraných denících, připravena je také outdoorová kampaň a silná in-store kampaň.
-red-