Během letošního podzimu proběhne výběrové řízení na budoucí reklamní agenturu společnosti AHOLD Czech Republic. Ta provozuje supermarkety Albert a hypermarkety Hypernova. Společnou spolupráci následně zahájí v prvním čtvrtletí roku 2009. Hlavním úkolem vybrané agentury bude i nadále podporovat rozvoj společnosti a přinášet nové nápady v rámci podpory prodeje a posilování povědomí o samotné značce a formátech prodejen.
Vybraná reklamní agentura naváže na dosavadní úspěšné kampaně. „Naši dosavadní spolupráci s reklamní agenturou považujeme za úspěšnou. To ostatně potvrzuje i naše dlouhodobá kampaň značky Albert „Věřte nízkým cenám“, která se mezi našimi zákazníky těší velké oblibě. Zároveň tato kampaň hraje zásadní roli v podpoře značky Albert na českém maloobchodním trhu a přispívá ke zvyšování podílu společnosti na něm,“ říká Robert de Groot, vicepresident pro marketing a formát prodejen Albert a Hypernova.
Společnost AHOLD Czech Republic pozve i svou současnou reklamní agenturou Mark/BBDO do výběrového řízení, které je nyní na samotném počátku. „V současné době analyzujeme celý reklamní trh, který se velmi rychle rozvíjí. Proto je pro nás jeho analýza a orientace v nabízených možnostech v tuto chvíli prioritní záležitostí,“ říká k aktuální situaci Robert de Groot. A dodává: „Současně si v rámci naší společnosti redefinujeme všechny požadavky, které musí budoucí reklamní agentura splňovat pro náš další strategický rozvoj.“
Budoucí partner bude na předchozí úspěšné období navazovat. „Naším hlavním cílem je pokračovat v dalším rozvoji celé společnosti na českém trhu. Z toho pohledu je pro nás klíčové zachování kreativity a nových nápadů. Očekáváme i definování a otevření dalších možností. Tento kompletní přístup nám pomůže i nadále posilovat povědomí zákazníků o naší značce a v neposlední řadě podpoří samotný prodej zboží v prodejnách,“ dodává Robert de Groot. Důležitou úlohu bude mít agentura i v pokračujícím procesu změny současných značek Albert a Hypernova na novou značku Albert.
-red-