On-line

Abra na Invexu představí poprodejní péči

Veletrh Invex vidí společnost ABRA Software jako šanci prezentovat novinky a pojímá jej rovněž coby příležitost efektivně oslovit velké množství potenciálních zákazníků. Ústředním motivem letošní prezentace v Brně je poprodejní péče.

Veletrh pro Abru představuje zejména příležitost představit propracovaný systém poprodejní péče o klienty, který je na vysoké úrovni. „Podle zkušeností našich zákazníků je totiž právě tato oblast pro uživatele informačních systémů jednou z nejdůležitějších,“ vysvětluje marketingový ředitel společnosti ABRA Software David Němec.

Každý uživatel má od první chvíle, kdy začne systémy ABRA používat, k dispozici ABRA Asistenta, který mu pomáhá s řešením dotazů nebo požadavků při provozu. K tomu využívá detailní informovanost o produktovém portfoliu, odborné zázemí firmy a osobní znalost přidělených zákazníků. Každý uživatel má také přístup do znalostní databáze (Knowledge base), samozřejmá je telefonická a e-mailová podpora na hotline. Dalším stupněm technické podpory uživatelů jsou Konzultační služby pro specifické úpravy systému formou návštěvy konzultanta – specialisty.

Podobně jako v minulých letech představí Abra na Invexu několik novinek a vylepšení v řadě informačních systémů ABRA Gx. Jednou z nich bude mimo jiné modul Gastro výroba a Restaurační prodej. ABRA Software se rovněž jako hlavní partner zúčastní konference ERP fórum, kde bude prezentovat několik praktických zkušeností svých zákazníků s užíváním korporátního informačního systému v oblastech obchodních a výrobních společností.

Výstavní stánek se ponese v duchu nové venkovní kampaně, spuštěné na počátku září, a zaměřené právě na propagaci poprodejního servisu. Naváže na ni také tisková inzerce s netradičními doplňky a nástavby outdoorových ploch. Kampaň připravuje reklamní agentura Publicis.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!