Z průzkumu společnosti Cetelem vyšlo najevo, že letní sezóně dominoval sport. Klienti ze sezónního zboží nakupovali nejčastěji sportovní vybavení. Meziročně tak došlo k nárůstu o téměř 10 %. Potvrzuje se tak, že se Češi aktivně začínají věnovat sportu a vynakládají stále vyšší částky na sportovní vybavení i za sport jako takový.
„V letošním roce klienti uskutečnili v segmentu letního sezónního zboží nejvíce nákupů u sportovního zboží. Jde tak nejen o sportovní oblečení, ale i vybavení na běžné i nejrůznější adrenalinové sporty“, uvedl obchodní manažer společnosti Cetelem, Petr Bláha. Společnost Cetelem v tomto směru spolupracuje s významnými internetovými partnery, mezi které patří i internetový obchod KASA.cz s.r.o. „V průběhu letní sezóny již druhým rokem sledujeme výrazný nárůst zájmu o sportovní vybavení. Velký zájem byl tradičně i o campingové vybavení – stany, karimatky a spacáky“, uvedl ředitel a jednatel společnosti KASA cz s.r.o., Tomáš Richter.
Další významnou komoditou sezónního zboží byly potřeby pro zahrádkáře a kutily. Klienti nejvíce nakupovali sekačky, mini-traktorky nebo zahradní nábytek. „Zaznamenali jsme meziroční nárůst prázdninových prodejů nafukovacích bazénů, křovinořezů, motorových kos či lávových grilů“, doplnil T. Richter. Na své si přišli i kutilové. Cetelem zaznamenal největší zájem o nejrůznější nářadí, stavební díly či zařizovací sanitární předměty. V červenci letošního roku začal Cetelem mimo jiné spolupracovat s velkým hráčem v oblasti hobby marketů, společností Hornbach.
V prodejních místech obchodních partnerů nabízí Cetelem svým klientům nákupy na splátky v různých formách. Klient si může zvolit vhodný typ úvěru podle toho, jaké parametry mu vyhovují. Výše přímé platby se může pohybovat již od nula procent, délka úvěru začíná již od 5 měsíců, liší se i výše splátek.
-red-