Originální direct marketingovou kampaň připravila pro Komerční banku agentura Proximity Prague. Adresáti najdou ráno na svém pracovním stole výtisk Hospodářských novin tak, jako kdyby měli sjednáno předplatné. Tímto způsobem se dozví, co denně čtou jejich bankovní poradci.
Netradiční zásilka byla vytvořena ve spolupráci s Hospodářskými novinami, které jsou takto distribuovány celkem 10 tisícům adresátů z řad živnostníků a malých firem. Noviny mají přebal v barvách Komerční banky, který je zároveň dopisem. Ten se objeví po vyjmutí novin a informuje o poradenských službách Komerční banky, které zajistí řešení firemních financí.
Adresát tak získá nejen zcela aktuální přehled informací ze světa ekonomiky a byznysu, ale také možnost z těchto informací profitovat ve formě poradenství od svého bankovního poradce. Součástí je také nabídka osobního účtu zdarma. Kampaň realizovala od konceptu až po produkci agentura Proximity Prague.
-red-