Média

Komunikační agentura MARCO/BBN v tendru zvítězila

V polovině dubna tohoto roku si komunikační agentura MARCO/BBN do svého portfolia připsala nového zákazníka: VZP. Pro Krajskou pobočku VZP se sídlem v Brně připravuje MARCO/BBN sérii eventů pod hlavičkou akce Dny zdraví s VZP.

Cílem této kampaně je osvěta mezi pojištěnci a nabídka preventivních prohlídek pro veřejnost. Za využití nejmodernější techniky je schopen speciálně sestavený tým na místě během několika okamžiků změřit cholesterol, hladinu cukru v krvi, krevní tlak, puls a stanovit rizika aterosklerózy. Mottem celé akce je soutěž o nejzdravějšího pojištěnce VZP – Sportovec VZP, která bude kontinuálně probíhat celou kampaň. Na speciálním rotopedu mohou zájemci vyzkoušet svou kondici v jízdě na určený čas (dle kategorie) s cílem ujetí co největšího počtu kilometrů. Při slavnostní vyhlášení, které se uskuteční na podzim v Avion Shopping Parku Brno, dojde k předání hlavní ceny – rotopedu – ředitelem Jihomoravské VZP.

Pilotní akcí tohoto projektu byla účast na akci Brněnské běhy 5. května 2008, kde se v půlmaratónovém závodě sešla skvělá konkurence z třinácti států světa. Přes 1000 diváků mělo možnost sledovat toto sportovní utkání a také bohatý kulturní program. Velkou pozornost si získal stánek VZP s programem Dny zdraví a soutěží o Sportovce VZP. Dny zdraví s VZP budou probíhat v režii MARCO/BBN do konce roku 2008 na více než patnácti místech v celém Jihomoravském kraji.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!