Reklama

Kubík Play spouští kampaň

Společnost MASPEX Czech zahájila kampaň na podporu prodeje dětských nápojů Kubík Play. Kampaň zahrnuje inzerci v tisku, televizní reklamy a sponzoring pořadu Kouzelná školka v České televizi a potrvá od konce dubna do konce června. Nákup médií pro celou kampaň zajišťovala agentura OMD.

Produktová televizní kampaň probíhá od 28. dubna do 31. května 2008 a je zaměřena na cílovou skupinu žen a matek. Televizní spot je převzat od mateřské společnosti MASPEX Wadowice, jeho adaptaci provedla agentura Comtech. Třicetivteřinové spoty uvidí diváci na dětské kabelové televizi Jetix, ČT 1, ČT 2, TV Nova a Prima.

Po celý květen bude Kubík dále sponzorem pořadu Kouzelná školka. Pro tyto účely byly vytvořeny zcela nové 3D animované desetivteřinové spoty, které budou vysílány vždy před a po skončení pořadu. Kreativu spotů připravila opět agentura Comtech.

Komunikací i grafickým vizuálem tisková kampaň navazuje na televizní kampaň a je zaměřena na stejnou cílovou skupinu (ženy a matky). Inzeráty se během května a června objeví ve 14 titulech zaměřených na rodinu, děti a zdravý životní styl.

„Celá kampaň je zaměřena na komunikaci klíčových benefitů nápojů Kubík Play, a sice na absenci umělých barviv, konzervačních látek a sacharózy,“ vysvětluje brand manažerka značky Kubík společnosti MASPEX Czech Vlasta Dejmková.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!