Celosvětová výzkumná agentura Synovate představuje nové řešení pro budování značky – Market Barriers. Systém, který může být přidán k již existujícím trackingovým studiím klienta, určuje, do jaké míry mají různé faktory vliv na výkon značky, přičemž přesahují klasické měření vztahů ke značce.
Výkonný ředitel pro značku a komunikaci Synovate, Ged Parton vysvětluje: “Tržní bariéry jako distribuce, oceňování, produktové uspořádání a další mohou mít a mají vliv na výběr značky. Náš systém marketérům umožní úspěšně předvídat překážky, kterým mohou jejich značky čelit, neboť kvantitativně přepočítává identifikované překážky ve ztráty v prodeji a tak vytváří doložitelné strategie, které mohou tyto překážky překonat stejně tak jako optimalizovat prodej.“
Jan Hofmeyr, ředitel pro inovaci Brand Lab Synovate řekl: “Marketéři po léta věděli, že ať už lidé jejich značky kupují nebo ne, není to ovlivněno jen tím, co lidé k dané značce cítí, ale i tím, nakolik tržní okolnosti zasahují do toho, co lidé chtějí. Až doposud neexistoval žádný nástroj, který by toto systematicky kvantitativně určoval. Market Barriers je unikátní systém, který odráží naše rozhodnutí vytvářet inovace, které se vztahují k reálným obchodním výsledkům a tím pomáhají marketérům.“
– red –