Od 5.května 2008 probíhá v prodejnách Hypernova cenová kampaň „Nízké ceny nás baví“. Cílem kampaně je zvýšit povědomí zákazníků o síti prodejen Hypernova, která poskytuje širokou nabídku kvalitního zboží denní spotřeby za nízké ceny.
Komunikační kampaň si klade za cíl informovat zákazníky o výhodném nákupu a nízkých cenách v prodejnách Hypernova. „Každý týden sledujeme ceny vybraných produktů u ostatních obchodních řetězců působící na českém trhu a poté naše ceny upravujeme tak, aby byl nákup v hypermarketech Hypernova pro zákazníky co nejvýhodnější,“ informuje Libor Kytýr, ředitel komunikace prodejen Albert a Hypernova.
Nízké ceny v prodejnách Hypernova se týkají například sýrů, masa a masných výrobků, nápojů nebo různých kuchyňských potřeb.
Silná komunikační podpora
Nejvýraznějším prvkem celé kampaně je atraktivní vizuál skládající se ze světle modrého štětce a z růžovo-modrého nápisu „Nízké ceny nás baví“.
Cenová kampaň bude podpořena nejen masivní in-store komunikací v samotných prodejnách, ale také v dalších médiích. Komunikační kampaň poběží na Prima TV a v TV Nova a bude otištěna ve vybraných celostátních denících (MF DNES, Blesk, Lidové noviny, AHA). Hlavní motiv kampaně propojuje všechny ostatní propagační materiály v místě prod
eje, jako jsou např. informační plakáty, bannery nad promočními čely, vstupní brány, turnikety či podlahová grafika.
Autorem kampaně je reklamní agentura Mark BBDO.
– red –