Rok po zveřejnění nové nabídky produktů, vedení a budování značky společnost Eurail Group oznámila, že tržby společnosti InterRail výrazně rostou. Nizozemská společnost Eurail Group GIE převzala vedení firmy InterRail v dubnu 2007 a zaměřila se na řízení produktů a marketing, s hlavním cílem změnit situaci v oblasti poklesu tržeb.
Produkt byl zcela přepracován a starý systém zón byl zrušen a nahrazen dvěma jednoduchými koncepty. Prvním je jízdenka InterRail Global Pass, která pokrývá 30 zúčastněných zemí a druhým jízdenka InterRail One Country Pass, ktreá umožňuje cestovat železnicí po vybrané zemi. Ta nahradila původní model EuroDomino. Značka byla také zcela přepracována, získala nový svěží vzhled a ducha, spolu s novým logem a dalšími propagačními materiály. Díky aktivním snahám v oblasti marketingu a stimulaci a podpoře zúčastněných přepravců InterRail se podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce v celé Evropě.
Změny byly velice pozitivní, neboť v období od dubna do prosince loňského roku si jízdenky koupilo 170 000 cestujících, což představuje oproti předchozím rokům výrazný nárůst. Tržby za celý rok 2007 (včetně prvních měsíců, kdy byly prodávány staré produkty InterRail) dosáhly částky 41,5 milionu EUR, což představuje výrazný nárůst o 34% v porovnání s rokem 2006.
Výkonný ředitel společnosti Eurail Group René de Groot je výsledky velmi potěšen a očekává, že díky dalšímu úsilí bude pokračovat trvale udržitelný rozvoj. „Se správnou podporou marketingu a prodeje je cílem vedení společnosti do budoucna obnovit renomé, které měla značka InterRail před zhruba dvaceti lety, kdy cestování po železnici s jízdenkami InterRail bylo pro každého mladého Evropana prostě nezbytné a slovo ‚InterRail‘ bylo synonymem dobrodružství, svobody a zábavy“. Společnost si klade za cíl dosáhnout v roce 2008 alespoň 10% meziroční nárůst, což představuje 187 000 cestujících.
Jízdenky InterRail Passes se prodávají v celé Evropě a slouží k cestování po železnici v rámci celé Evropy. Nejvyšších tržeb dosahují ve Velké Británii, Itálii, Německu, Švýcarsku a Španělsku. Vůbec nejoblíbenějším produktem je jízdenka InterRail Global Pass, která pokrývá 30 evropských zemí, má 113 000 zákazníků a podílí se na celkovém obratu 66%. Nová jízdenka One Country Passes byla přijata zákazníky rovněž pozitivně, neboť jí využilo více než 57 000 cestujících, což je důkazem poptávky po tomto typu produktů. Nejoblíbenější země, které cestující s jízdenkami navštívili, bylo Německo, Itálie a Francie.
Zatímco jízdenka InterRail byla dlouhou dobu spojována s mladými lidmi a studenty objevujícími Evropu, tohle je prostě produkt pro všechny. Cestování vlakem je romantické, nabízí pocit svobody a nezávislosti, který žádný jiný dopravní prostředek neumožňuje, a to je to, co oslovuje širokou cílovou skupinu. Individuální cestování po celé Evropě s jednoduchou jízdenkou má určité kouzlo a fascinuje všechny věkové skupiny. A i když se jedná o stejný produkt, zážitky jsou jedinečné a osobité pro každého cestovatele.
– red –