Tuzemský výrobce nealkoholických nápojů společnost Kofola nabízí od února spotřebitelům novou verzi tradičního českého nápoje a na trh uvádí Kofolu Bez cukru. Po redesignu Kofoly v loňském roce se jedná o největší inovaci v historii značky.
„Chceme nabídnout spotřebitelům alternativu ke Kofole Original a tím rozšířit portfolio značky. I přesto, že Kofola Original má standardně o třetinu méně cukru než ostatní kolové nápoje, existují spotřebitelé, kteří upřednostňují kolový nápoj zcela bez cukru. Nová varianta má být zároveň volbou pro diabetiky a lidi trpící nadváhou“ komentuje uvedení novinky Vojtěch Kolmaš, Brand manažer značky Kofola.
V Kofole Bez je využito sladidel jako je acesulfam, aspartam a sukraloza. Novinkou je i to, že verze bez cukru neobsahuje kyselinu fosforečnou, která se běžně přidává do kolových nápojů. Kofolu Bez cukru najdou spotřebitele v totožném obalu jako Kofolu Original, a to ve formátech PET 2L, 1L, 0,5L a 0,33L ve skle. Balení se bude lišit především v etiketě, na které je pro zvýraznění nové verze využito barev jako stříbrná, bílá a modrá v kombinaci s unikátní grafikou. Nicméně i nadále zde budou zachovány standardní korporátní barvy (oranžová, hnědá, bílá), logo a identita značky. Kofolu Bez cukru spotřebitelům nabídnou především velké řetězce. Doporučená cena bude na stejné úrovni jako je cena Kofoly Original a Kofoly Citrus.
V oblasti podpory prodeje Kofola naváže na svou neotřelou a odvážnou komunikaci a již tradičně překvapí veřejnost netradiční reklamou. Televizní spot, který je dílem režiséra Rafťáků Karla Janáka, bude k vidění od března na obrazovkách televize Nova a Prima. Dále Kofola připravuje internetovou kampaň, POS materiály, marketingové aktivity v místech prodeje aj.
-red-