Atraktivní a interaktivní ztvárnění konceptu Electrolux shop-in-shop upoutá nejen pozornost zákazníka, ale představí mu i své nejlepší spotřebiče.
Společnost Electrolux představuje poprvé koncept shop-in-shop v České republice. Prostřednictvím konceptu, který využívá prvků interaktivní komunikace, tak lépe přibližuje značku zákazníkovi. Cílem Electrolux shop-in-shop je podpořit prodej domácích spotřebičů značek společnosti Electrolux a také budovat pozitivní vnímání značky spotřebiteli.
„Rozhodli jsme se nabídnout koncept shop-in-shop českým zákazníkům tak, aby měli stejnou možnost interaktivního přístupu k produktům Electrolux jako v ostatních evropských zemích. Víme, že český zákazník je náročný a vždy se zajímá jak o technické detaily, tak i o design. Shop-in-shop právě uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky,“ uvedl Jaromír Šiška, Product Manager společnosti Electrolux.
„Prodejnu Electro World v Čestlicích jsme vybrali pro otevření prvního Electrolux shop-in-shop konceptu především z toho důvodu, že odpovídá počtem a složením návštěvníků zákazníkům, které aktivně oslovujeme či chceme oslovit,“ dodala Věra Skalská, Marketing Manager společnosti Electrolux.
Nový Electrolux shop-in-shop koncept je návštěvníkům dostupný v prodejně Electro World v průmyslové zóně v Čestlicích od 10,00 – 21,00 hodin.
Jiří Klíčník, generální ředitel společnosti Electro World v České republice ke spolupráci se společností Electrolux uvedl: „Naši zákazníci očekávají, že ve své tradiční elektroprodejně najdou nejnovější technologie. Pouze ale spolupráce se silnými partnery, jakým společnost Electrolux je, nám dovoluje tyto nové moderní produkty vhodně prezentovat zákazníkovi. Díky konceptu Electrolux shop-in-shop jsme schopni u technologicky špičkového zboží zdůraznit jeho odlišnost od tradičního sortimentu. A to je naším cílem.“
– red –