Německé nakladatelství Econ Verlag společně s ekonomickým deníkem Handelsblatt poprvé udělily ceny za nejlepší práci v oblasti komunikace. V kategorii „Zpráva o udržitelném rozvoji a společenské odpovědnosti“ získala bronz firma Henkel.
O cenu Econ za podnikovou komunikaci se ucházelo celkem 130 společností z Německa, Rakouska a Švýcarska a bylo předloženo více než 300 projektů. Firmy byly oceňovány v rámci několika kategorií, např. Strategická podniková komunikace, Výroční zpráva, Image Film a v neposlední řadě také Udržitelný rozvoj a společenská odpovědnost.
Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2006 (tzv. Sustainability Report) společnosti Henkel získala v kategorii „Zpráva o udržitelném rozvoji a společenská odpovědnost“ třetí cenu. O významné umístění se zasloužila zejména důvěryhodnost, se kterou Henkel komunikuje problematiku trvale udržitelného rozvoje vůči veřejnosti. S tím souvisí také úspěšná prezentace jednotlivých témat z oblasti trvale udržitelného rozvoje, kterou významně podporují internetové stránky společnosti. Henkel může bezesporu posloužit jiným firmám jako vhodný příklad podnikové komunikace.
– red –