Mezinárodní agentura Cocoon specializovaná na design a branding mění k 29. říjnu tohoto roku vlastní identitu.
Cocoon, který se od svého založení v roce 1996 prosadil především na poli obalového designu, tak reaguje na dřívější vnitřní změny ve společnosti, kterou dnes využívají velké nadnárodní koncerny (např. Nestle, Coca Cola, Philip Morris, Procter&Gamble…) i přední české společnosti (např. Bohemia Sekt, Linea Nivnice, Stock Plzeň, …) také pro poradenství při dlouhodobém budování značky a udržování její konkurenceschopnosti.
„Změna identity navenek tak přichází vlastně až po revidování všech našich vnitřních procesů a hlavně služeb, které klientům poskytujeme. Cocoon od roku 1996 urazil pořádný kus cesty a obalový design je v současnosti jen jednou částí širokého spektra našich služeb v oblasti budování značky,“ vysvětlil změnu Petr Báča, managing director Cocoonu. Posun vystihuje i nový deskriptor ke značce „Brand advice and design solutions“.
Efektivní budování značky musí fungovat napříč celou škálou disciplín, počínaje tvorbou silné vize a strategie, přes design nosných prvků vizuální identity (včetně designu obalu) až po efektivní komunikaci v obchodě a (více či méně) klasických médiích. „Je důležité umět navrhnout a řídit efektivní proces, který vede k měřitelným výsledkům, ale zároveň také dodat špičkové kreativní/design řešení,“ dodává Petr Báča. Cocoon se během více než desetileté existence proměnil ve společnost, která dokáže nabídnout komplexní řešení jak v designu pro veškeré „touch points“ značky, tak v poradenství ve strategii a řízení procesu. „Cocoon nám pomohl v rámci budování nové vizuální identity značky Bonaqua a právě lidé z Cocoonu přivedli na svět nový originální tvar této značky. Agentura se stala naším spolehlivým partnerem, oceňujeme její profesionální a odborný přístup,“ uvádí Michal Blaško, marketing manažer ze společnosti Coca-Cola.
Rozvoj Cocoonu v posledních letech demonstruje i otevření vlastních poboček v Rusku (2005) a Rumunsku (2007). Příklon k širšímu poradenství v oblasti brandingu zase potvrzuje členství v mezinárodní struktuře BR-ND People, která je pro Cocoon nedocenitelným zdrojem profesního know-how. „BR-ND People pro nás znamenají skutečné zázemí, díky kterému můžeme našim klientům nabídnout profesionální servis, který reflektuje všechny novinky a trendy v oboru,“ dodává Báča.
– red –