Poprvé v historii tohoto veletrhu se zde představí celosvětově prodávané celozrnné müsli sušenky značky Nature Valley, které na český trh dodává jeden z největších potravinových výrobců na světě, americká společnost General Mills.
Se speciálními energeticky bohatými sušenkami bez chemických konzervantů (tzv. Éček) se mohou návštěvníci seznámit na mezinárodním veletrhu SportLife v Brně od 8. do 11 listopadu 2007. Na brněnském výstavišti mohou přijít na ochutnávku sušenek zdarma do pavilonu D, kde si budou moci vybrat ze tří v České republice prodávaných příchutí. Jako dárek k balíčku sušenek dostanou navíc miniprůvodce s tipy na výlety do českých a moravských přírodních údolí. Zároveň si může každý návštěvník vyzkoušet atrakci Rodeo Bizon a ti nejlepší, kteří se v sedle udrží nejdéle, mohou získat i praktickou turistickou minibrašnu Nature Valley.
Sušenky Nature Valley a jejich tři příchutě – medová, jablečná a banánová s ořechy – vstoupily na trh v ČR teprve v letošním roce a již si získaly řadu příznivců především z řad milovníků outdoorových sportů, ale také cyklo i pěších turistů. Kromě jejich vyvážené chutě oceňují zákazníci další benefity. Sušenky jsou čistě přírodní bez chemických konzervantů a jsou praktické na cesty a sport (2 kusy v jednom balení dodají dostatek energie). Kromě toho se v horku neroztékají a v zimě netvrdnou – zůstanou vždy chutné a příjemně křupavé. To ocení v nadcházejícím období zejména příznivci zimních sportů.
Cílem značky Nature Valley je být všude tam, kde jsou lidé s aktivním přístupem k životu a pohybu.
– red –