Internet

Atlas mění strategii

Nová strategie Atlas+ má reálnou podobu. „Postav dům, zasaď strom, zploď syna a dej o tom vědět,“ tak by se daly stručně charakterizovat nové služby, které Atlas představuje.

Nová tvář Atlasu chce živými, interaktivními a aktuálními informacemi oslovit uživatele nad 25 let, kterým končí období večírků, stávají se z nich mámy a tátové a na internetu hledají kvalitní a ucelený servis korespondující s jejich novým životním stylem. Inovovaná domovská stránka, aktuální a přehledné zpravodajství podporované vlastní redakcí, trendy web o bydlení a internetový magazín pro zvídavé děti i rodiče, to jsou trumfy, na které Atlas sází.

„Dnešek je pro Atlas významný v tom, že se vydává svou vlastní cestou. Stal se portálem s jasnou vizí a cílem přinášet svým uživatelům přesně ty služby, které od internetu očekávají,“ říká Pavel Doležal, generální ředitel společnosti Atlas. Na dnešní den se Atlas pečlivě připravoval od dubna letošního roku, kdy vznikl plán nové celkové strategie Atlas+. Součástí nové vize bylo jasné definování konkrétní tváře Atlasu a cílových skupin, které chce oslovit. Atlas zaměřil svou pozornost na mladé rodiny a uživatele ve věku nad 25 let. Služba ICQ se pak koncentruje na mladší uživatele internetu i života.

“Pro mne osobně je dnešní den mimo jiné také dovršením transformace Atlasu. Loňský rok byl ve znamení změny zejména uvnitř Atlasu, změn stylu řízení, myšlení, organizace práce, nastartování nových prodejních kanálů, nových partnerství a projektů. Letošní rok jsme věnovali nové strategii a vizi, přípravě na její uvedení do života, změně firemní kultury a boření zavedených mýtů. A jsou tu první výsledky. 30% nárůst uživatelů už zaznamenala odvážná a hodně diskutovaná změna vyhledávací technologie, kterou jsme získali od Seznamu,“ říká David Duroň, který Atlas vedl v období změn a dnešním dnem předává pomyslné žezlo generálního ředitele do rukou Pavla Doležala. Sám od poloviny září nastupuje do společnosti Vodafone.

Do balíčku nových služeb Atlasu patří originální domovská stránka s možností poskládat si modré boxy i obsah podle svých představ. Zásadní proměnou prošly také zprávy Atlasu, které získaly novou, přehlednější a ucelenější podobu na vlastní adrese aZpravy.cz. Inovaci předcházelo výběrové řízení na dodavatele zpravodajství, ve kterém zvítězila společnost Vltava – Labe – Press. Pro čtenáře je mimo jiné připraven čerstvý informační servis. Za kvalitu nového zpravodajství ručí také historicky první zprávařská redakce Atlasu, která připravuje původní články, rozhovory, komentáře a analýzy. Významnou roli bude v budoucnu hrát i streamované zpravodajství.

Druhý inovovaný on-line magazín Útulně.cz si bere na mušku širokou oblast bydlení a životního stylu. Útulně.cz je praktickým rádcem, zdrojem inspirace i zajímavým čtením pro volné chvilky. Atlas novou sekci o bydlení účelně propojuje s katalogem firem, poradnami, realitním serverem nebo službou aMapy.cz.

A pro čerstvé i zasloužilé rodiče má Atlas také novinku, server Špunt.cz, který jim pomůže porozumět dětskému světu. Najdou tu užitečné informace mapující vývoj dětí od batolete po školáka, poradny a další zajímavosti. Pro děti je k dispozici také linka důvěry, kterou Atlas připravuje spolu s Dětským krizovým centrem.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!