Společnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, představila nový adaptér Genesys Gplus. Slouží k propojení systémů pro řízení call center společnosti Genesys s analytickými nástroji aplikace SAP® CRM. Genesys je tak první SAP Software Partner, který nabízí možnost úzké integrace svého softwaru péče o zákazníky se systémem SAP NetWeaver® Business Intelligence, jenž je součástí platformy SAP NetWeaver. Vzájemnou kompatibilitu obou řešení společnost Genesys otestovala ve spolupráci s laboratořemi SAP.
Adaptér Genesys Gplus umožňuje hladkou spolupráci softwarové sady Genesys 7.5 s dalšími aplikacemi třetích stran, jako je například systém SAP. Díky integraci sady Genesys 7.5 do business intelligence řešení SAP NetWeaver BI mohou firmy lépe řídit komunikaci se zákazníky. Mohou přitom navíc využívat podpůrné firemní procesy a zároveň získat lepší přehled o potřebách zákazníků. Genesys 7.5 v kombinaci se SAP NetWeaver BI zprostředkovává manažerům veškeré informace potřebné ke zvýšení výkonnosti provozu a zavedení efektivních postupů pro řízení jednotlivých komunikačních kanálů se zákazníky – telefon, e-mail, web, SMS a jiné.
Genesys pro softwarová řešení SAP vytváří otevřenou platformu, která podporuje řadu různých telekomunikačních a IP prostředí. Umožňuje tak zákazníkům SAP využít telefonní vybavení od různých dodavatelů a plně je integrovat s aplikacemi SAP. Genesys a SAP nyní dokáží integrovat v podstatě všechny klíčové aplikace, které jsou potřebné k zajištění těch nejlepších služeb zákazníkům – včetně CRM, integrovaných komunikací, hlasové samoobsluhy, zákaznických dat, analytických a obchodních postupů. V roce 2006 se společnost Genesys stala členem sdružení ES a jedním z prvních dodavatelů softwarových řešení pro řízení interakce se zákazníky, který získal všechny tři úrovně SAP certifikace: Powered by NetWeaver/Netweaver, SAP Integrated Communications Interface (ICI) a SAP R3.
– red –