Služby

AETNA pro KLIMATEX

Komunikační agenturou českého výrobce funkčního prádla a oblečení KLIMATEX se stala brněnská AETNA.

Spolupráce odstartovala důkladným rebrandingem značky – počínaje novým logem a konče redesignem prodejen. Klíčovým úkolem AETNY je repozicovat značku KLIMATEX jako špičkovou produktovou značku funkčního prádla a oděvů. Doposud byl KLIMATEX, člen nedávno založeného sdružení České značky, vnímán zákazníky pouze jako technologický pojem nebo jako materiál.

„Dřívější komunikace neměla dlouhodobě ani tvar, ani směr, ani unikátní myšlenku. Pro zákazníka jsme vzduch. A proto chceme být vidět ve větších městech, na ulicích, mezi lidmi. Blíž k našim zákazníkům. Nejenže budujeme konvenčně značku v kinech, na CLV a v jejich oblíbených časopisech, ale taháme zákazníky za rukáv prostřednictvím guerilly a eventů,“ poodhalil strategické plány značky KLIMATEX Jiří Procházka, který má ve společnosti KLIMATEX na starosti marketing a PR.

– red –

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!