Německá firma F24 AG oznámila uvedení své nové pobočky F24 Czech Republic, s.r.o. na český trh. Nová pobočka se sídlem v Praze bude českým společnostem a veřejným organizacím poskytovat služby vyrozumění, správy poruch a komunikačních řešení na stejně vysoké úrovni, jako je nabízí její mateřská společnost F24 AG svým klientům v západní Evropě.
Německá společnost F24 AG sídlící v Mnichově je odborníkem v poskytování služeb business continuity a krizového managementu. Své služby nabízí od roku 2000 a za tu dobu se jejími klienty stalo přes více než 200 nejvýznamnějších společností, jako jsou Air Berlin, Beiersdorf, British Midland bmi, BMW Group, Deutsche BP, Celanese, DaimlerChrysler, E.ON, ExxonMobil, HSBC, HVB, IBM, Lufthansa, Merck, O2 Germany, OMV, REWE, RWE, SAP, Shell, Swiss Airlines, Vattenfall nebo Wintershall.
Společnost F24 na český trh přichází s novým řešením, které v České republice ještě není tolik známé a doposud u nás spíše chybělo. Hlavním produktem F24 je oznamovací a telekonferenční služba FACT24, která operuje naprosto nezávisle na lokálních rizikových faktorech a zajišťuje společnosti F24 přední postavení na vyvíjejícím se evropském trhu v oblasti Application-Service-Provider (ASP).
Systém FACT 24 nevyžaduje po svých klientech instalaci žádného hardwaru ani softwaru, pro jeho použití je nezbytný pouze telefon a počítač s přístupem na Internet. Systém je schopen ke komunikaci ohlašování poplachů využít až 480 paralelních linek, čímž napomáhá urychlení řešení řady problémů.
„Domníváme se, že české podniky si začínají uvědomovat, jak obrovský význam se skrývá v silné strategii v oblasti business continuity a krizového managementu,“ říká Christian Götz, člen představenstva společnosti F24 AG.
„Těšíme se, že začneme své služby poskytovat v České republice,“ dodává. Na pozici generálního ředitele společnosti F24 Czech Republic, s.r.o. byl jmenován Robert Fridrich MBA. Robert Fridrich již více než 10 let působí ve vedoucích funkcích firem z oboru telekomunikací a informačních technologií. Před nástupem do F24 Czech Republic, s.r.o. pracoval jako produktový a marketingový ředitel u společnosti Czech on Line (Volný), v minulosti rovněž zastával posty Country Managera v Iridium Communications a marketingového ředitele v T-Mobile Czech Republic.
„Prvním krokem při řešení jakékoli krize je rychlá komunikace,“ říká Robert Fridrich. „Rychlá komunikace na počátku krize je klíčem k jejímu úspěšnému zvládnutí. Nejvyspělejší společnosti mají strategii pro business continuity a krizový management. Toto jsou společnosti, které naše služby ocení především,“ dodává.
-red-