Soutěž Zlatá koruna, která oceňuje nejlepší finanční produkty roku na českém trhu, vstupuje do svého jubilejního 5. ročníku se silným partnerem. Právě v těchto dnech byla podepsána smlouva mezi organizátory soutěže a společností Accenture, která se stává generálním partnerem soutěže. Součástí dohody je také nový oficiální název soutěže „Accenture Zlatá koruna 2007“ a nové logo.
„Accenture je přední světovou společností v oblasti poradenství, systémové integrace a outsourcingu se silnou pozicí ve finančním segmentu v globálním měřítku i v České republice, kde působí od roku 1991. V průběhu těchto 16 let jsme měli příležitost poznat velmi důkladně český trh a být prospěšní českým klientům vyvíjet a uskutečňovat řadu inovativních projektů. Věříme, že inovace je zdrojem konkurenční výhody a jsme velmi rádi, že můžeme sponzorovat projekt, který oceňuje inovatiovnost prostřednictvím udílení prestižních cen Zlatá koruna,“ říká Maurizio Barini, generální ředitel Accenture Česká republika.
“Vstup Accenture považuji za přínosný nejen z finančního, ale především z odborného hlediska. Jsem přesvědčený, že odborné zázemí a bohaté zkušenosti společnosti Accenture z fungování finančních trhů po celém světě povedou k dalšímu zkvalitnění soutěže,“ říká ředitel soutěže Pavel Doležal. „Uzavření partnerství je pro nás také potvrzením toho, že se nám v minulých čtyřech ročnících Zlaté koruny podařilo vybudovat atraktivní a smysluplnou soutěž, která se těší pozornosti finančních společností i veřejnosti,“ dodává Doležal.
-red-