Pojišťovna patřící do jedné z největších pojišťovacích skupin na světě používá nyní pro správu požadavků nový software.
AEGON Pojišťovna, která je součástí holandského finančního koncernu AEGON, jedné z největších pojišťovacích skupin na světě, používá pro evidenci vnitrofiremních požadavků a IT helpdeskový systém TaskPool. Systém běží v pojišťovně v pilotním provozu.
AEGON Pojišťovna působí na českém trhu poměrně krátce, přesto výrazným tempem roste a díky tomu rostou i její nároky na informační technologie. AEGON patří k firmám, které si vyvíjejí software pro vlastní potřebu. Také z tohoto důvodu hledala pojišťovna systém pro správu požadavků. Přestože původně zvažovala pořízení jiného systému, TaskPool se ukázal být vhodnějším, mimo jiné díky svým širokým možnostem využití. I proto se nyní TaskPool bude využívat také pro další aplikační oblasti, např. pro firemní knowledge base.
Pokud jde o technické požadavky ze strany pojišťovny, požadovaný systém musel fungovat na databázi Oracle a musel umět pracovat s LDAP (Lightweight Directory Access Protocol) pro snazší autentifikaci zadavatelů požadavku . Přestože TaskPool standardně pracuje s MySQL, podařilo se Bellman Group systém portovat na databázi Oracle.
V současné době je systém TaskPool databázově nezávislým informačním systémem pro management požadavků a pracuje s databázemi MS SQL, Oracle a MySQL.
-red-