Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 2.4.2007.
Ukázka z další kapitoly:
Moderní pojetí marketingu v produkční sféře hodnot
V posledních pěti letech se výrazně změnil záběr a pojetí marketingu v návaznosti na široce rozvětvené aplikace marketingové filosofie tvorby hodnot pro předem určenou tržní spotřebu. Dynamická expanze marketingových názoru, novinek a inovací mě vedla k tomu že se průběžně snažím monitorovat vývojové trendy v marketingu a ty nejpodstatnější sumarizovat a předkládat marketingovým pracovníkům v knihách.
Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.