Knihy

Ludvík Čichovský: Moderní pojetí marketingu v produkční sféře hodnot

Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 2.4.2007.

Ukázka z další kapitoly:

Moderní pojetí marketingu v produkční sféře hodnot
V posledních pěti letech se výrazně změnil záběr a pojetí marketingu v návaznosti na široce rozvětvené aplikace marketingové filosofie tvorby hodnot pro předem určenou tržní spotřebu. Dynamická expanze marketingových názoru, novinek a inovací mě vedla k tomu že se průběžně snažím monitorovat vývojové trendy v marketingu a ty nejpodstatnější sumarizovat a předkládat marketingovým pracovníkům v knihách.

Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!